Fedezze fel nyugat-Skóciát az Argyll Cruisinggal

2016. december 2., péntek

Mint, utazásimádó, úgy vélem ez a világ megismerésének legegyszerűbb módja. Élvezem a kikötők hívó hangját, a csodálatos ételeket, és mindezt úgy, hogy ne kelljen a bőröndömet magam után húzgálni. A

Az Argyll Hajózási céggel ez igazán egyszerű, kezdve a szívélyes üdvözlettől, egészen addig, amíg befészkelheted magad a fürdőszobás kabinodba. A vendéglátás minden vendéget lenyűgözött. Mivel ez egy kis hajózási cég (8 fő mindössze), ennek minden előnyét élvezhettük, beleértve, hogy nem volt tömeg és sokkal bensőségesebb emberi kapcsolatok alakulhattak ki, csak hogy egy párat említsek.

Skócia nyugati partvonala rengeteg látnivalót nyújt, a buja, zöld hegyoldalakban megbúvó kis városaival, a falvaival, kertjeivel, váraival és a vadon élő állataival. És mindezt tömeg nélkül! A személyre szabott túrákon arra ösztönzik a vendégeket, hogy osszák meg gondolataikat és vágyaikat. Az egy pár, David és Cyntia, akik Washington államból érkeztek, azt kérdezték tőlünk, hogy volt-e már alkalmunk egy skót whiskey lepárlóba ellátogatni. Megszavaztuk, és úgy gondoltuk, hogy itt az ideje meglátogatni egyet. Ian ellenőrízte az utazási tervet és beiktatott egy kirándulást az Arran szigeti lepárlóba.

És, igen, a kirándulásunk olyan csodálatos volt, mint amit vártunk. Megismertük a környék történelmét, valamint a skót whiskey gyártás folyamatát, és a túrán résztvevők legtöbbje meghívást kapott egy 13 éves whisky-kóstolásra is. Mindannyiunk számára egy nagyon kellemes délután volt, élveztük a szép ország látványát, sétáltunk a szarvasokkal, juhokkal és szárnyasokkal bővelkedő falvakban, és alkalmunk volt egy várromot is meglátogatni.

Az Argyll Cruising egy családi vállalkozás, ahol Ian Duncan a kapitány és, a tulajdonos is egyben. Jamie, a fia, a parton lévő irodában intézi az ügyeket. Jamie volt a központi emberünk. Nem csak azért, mert ő jött elénk a komphoz, amikor megérkeztünk, hanem, mert ő volt az, aki az utunk során minden lényeges pontban segített. Ez a család valóban azzal törődik, hogy a szolgáltatásuk a lehető legnagyobb élményt nyújtsa az odalátogatóknak. Ezért nem volt meglepő, hogy, egyik-másik utas, már a harmadik útjukat töltik Iainékkel.

Az egyetlen alkalmazott a Splendour fedélzetén, Steve Boswell, a séfünk volt, aki a kivételesen finom, hagyományos skót ételekkel ajándékozott meg bennünket. Minden, és komolyan értendő, hogy minden étkezés mesés volt, kezdve a reggelitől, egészen a vacsoráig. Gyakran kellett magam fegyelmezni, hogy ne egyek túl sokat. A szívem és a gyomrom öröméért, legalább egy falatot megkóstoltam minden ételből és nem csalódtam.

Az utazásunk előtti napon a, glasgowi The Piper Pub-ban ebédeltünk. Miközben Iannal beszélgettünk, rájöttem, hogy sajnálhatom, hogy nem kóstoltam meg Whiskey csokoládés sajttortájukat, de annyira dugig voltam a Shepard pitéjükkel, de kihallgattam Ian és Steve beszélgetését arról, hogy Steve majd a későbbiekben készítene-e nekem egyet. Steve azt válaszolta, hogy van, egy sokkal jobb receptje. Óhajomnak megfelelően, de mégis megleptetés szerűen, Steve, az egyik este egy ínycsiklandozó csokoládés whiskey tortát szolgált fel. Isteni volt! Sőt, kaptam még egy plusz szeletet is, hogy a kabinomban fogyasszam el. Steve hamarosan kiad egy szakácskönyvet, de a Facebook-on is megtalálható egy-két kiváló receptje.

A fejtői táj, a nagyszerű szállás, és a kiváló ételek, felejthetetlen vendégszeretettel párosul. A jövőben további cikkeket fogok megosztani erről a csodálatos kalandról, amit az Argyll Cruisinggal tettünk, a Kylemore-i apátságba, az Inveraray-i várba és, természetesen, a kedvencemről, a Bute szigeten lévő Mount Stuartra.

Amennyiben egy skóciai látogatáson gondolkodik, nézzek meg az Argyllcruising.com oldalt. Argyll lenyűgöző tengerpartja, a külső Hebridák és Arran, úgy éreztem, visszavisz az időben, amikor arra sétáltunk, és, ami a Highlander, a Rob Roy, a Bátor szív, vagy a Kívülálló című filmek helyszíne volt. Merje megvalósítani az álmát, és töltse szabadságát a skót szigeteken. Lépjen a Splendour fedélzetére és töltsön el egy feledhetetlen utazást Ian Duncannel és családjával.

életmód egészség sport Utazás

Megtekintések száma: 716326

Szólj hozzá Te is a cikkhez