Magas fehérjetartalmú vegán ételek

2019 Szeptember 07

Növényi étrenddel próbálkoznál? Ügyelj arra, hogy elegendő fehérjét vigyél be a szervezetedbe.


Ha valaha is gondolkodtál azon, hogy vegán leszel valószínűleg azon is elgondolkodtál, hogy hogyan vinnél be a szervezetedbe elegendő fehérjét, ami elengedhetetlen az egészséges test táplálásához. Az igazság az, hogy jogos az aggodalom. Mivel a fehérje könnyebben elérhető az állati termékekben, nehéz lehet a napi igények kielégítése, ha növényi alapú étrendet tartunk. És a férfiaknak átlagosan napi 50-60 gramm fehérjere van szükségük, ami még annál több is lehet, ha aktívak életmódot folytatnak.

Szerencsére van jó pár olyan élelmiszer, amely tökéletes fehérjeforrásként szolgál a vegetáriánusok és a vegánok számára is.

Tofu

Bab

Tönköly

Pisztácia

Tökmag

Csicseriborsó

Tempeh

Szejtán

Edamame bab

Lencse

Via menshealth

diéta fehérje vegán vegetáriánus

 

Megtekintések száma: 2266


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet